Mimořádná opatření při nákupu zboží ve společnosti Klinker Centrum s.r.o.
Vážení zákazníci a obchodní partneři,
vzhledem k vývoji onemocnění COVID-19 a usnesení Vlády ČR, které je platné od 16.3.2020, Vás informujeme o dočasných opatřeních týkající se našeho prodeje.
Chod naší firmy zůstává nepřerušen v běžné podobě s praktickými opatřeními k zabránění šíření koronaviru (vyhýbáme se blízkému kontaktu, shromažďování osob, dodržujeme karanténní opatření, dodržujeme hygienické návyky atd.).
Celý obchodní tým je Vám plně k dispozici na telefonu či e-mailu.
Žádáme všechny, aby respektovali níže uvedená opatření či upřesňující pokyny našich zaměstnanců:
1. Prodej koncovým zákazníkům
- Objednávky zboží přijímáme pouze telefonicky nebo e-mailem, vstup do našich prodejen je dočasně zakázán
- Doručení zboží je možné pouze přepravními společnostmi (osobní odběr není možný)
- Objednávka musí být zaplacena předem před expedicí zboží (přepravní společnosti již neposkytují službu „platba na dobírku“)
2. Prodej podnikatelům – právnické a fyzické osoby s IČ
- Vstup do areálu firmy je umožněn jen podnikatelům - právnické a fyzické osoby s IČ a to pouze v ochranných pomůckách (ústa a nos zakrytá rouškou či respirátorem).
- Objednávky zboží přijímáme pouze telefonicky nebo e-mailem.
- Minimalizujeme osobní kontakt – na dveřích prodejny jsou uvedena telefonní čísla, na kterých obdržíte od našich zaměstnanců podrobnější instrukce týkající se vyzvednutí zboží.
- Do skončení nouzového stavu není možné vracení zboží - netýká se palet a zboží, které bylo vydáno v rozporu s objednávkou.
3. Pokyny pro řidiče:
- Řidičům tuzemské a mezinárodní dopravy je vjezd do areálu povolen
- Řidičům je povoleno opustit kabinu vozidla pouze v případě aktivit spojených s nakládkou, či vykládkou zboží, a to pouze v ochranných pomůckách (ústa a nos zakrytá rouškou či respirátorem, ochranné rukavice).
Kostelec nad Orlicí 18.3.2020 Marcela Judová, jednatelka společnosti